czwartek, 24 stycznia 2013

Tramwajowa technika zdobienia



Podróżując tramwajem można wielu nowych rzeczy się nauczyć.
Pewnego razu na monitorze była wyświetlana bardzo fajna metoda zdobienia. Nazwałam ją techniką "Tramwajową". A więc znajdujemy fajny obrazek. Poprawiamy kolorystykę.  Ja znalazłam motor "Junak" przerobiłam obrazek na kolory sepii. Jak już nam się podoba efekt, robimy lustrzane odbicie tego obrazka. Teraz drukujemy obrazek na drukarce laserowej. Do wydruku stosujemy jak najgorszy papier. Następie pokrywamy klejem wikol powierzchnię zdobioną i naklejamy obrazkiem w dól nasz wydruk. Po wyschnięciu delikatnie, na mokro ścieramy papier. Ja do tego celu używam wilgotnej gąbeczki do naczyń. Musimy pamiętać żeby nie zetrzeć nadruku. Całość pokrywamy lakierem bezbarwnym. Spróbujcie... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz